WEKO3
アイテム
観光日本語教育のための断り談話における接遇応対の実態調査の分析 ―台湾人日本語対応ホテルスタッフを例にして―
https://doi.org/10.60284/0002000192
https://doi.org/10.60284/00020001920cfb6876-2433-406e-98b1-0f513e06968d
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2025-04-10 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | 観光日本語教育のための断り談話における接遇応対の実態調査の分析 ―台湾人日本語対応ホテルスタッフを例にして― | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | An Analysis of a Survey on Receptive Language in Refusal Discourse related to Customer Service Situations and its implications for Japanese-Language Education in Tourism: A Case Study of Japanese-speaking Hotel Staff in Taiwan | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
言語 | ||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||
ID登録 | ||||||||||||||
ID登録 | 10.60284/0002000192 | |||||||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||||||
著者 |
林, 千賀
× 林, 千賀
× 岩田, 聖子
|
|||||||||||||
bibliographic_information |
ja : 城西国際大学紀要 第33巻 第2号 国際人文学部 en : JOSAI INTERNATIONAL UNIVERSITY BULLETIN Vol. 33 No. 2 Faculty of International Humanities 巻 33, 号 2, p. 1-20, 発行日 2025-03-31 |
|||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||
出版者 | 城西国際大学 | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
item_10002_source_id_9 | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | EISSN | |||||||||||||
収録物識別子 | 18827489 |